Page 40 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 40

STRATEJİK PLAN 2019 - 2022



               FIRSATLAR                     İlgili Prosesler  Stratejik Plan- Hedef Faaliyet
               Mikro iklime sahip olması     P.2.3
                                                           F.2.3.10 Tuzla tuz mağarasının sağlık turizmine
               Sağlık turizmi geliştirilebilir   P.2.3
                                                           kazandırılması için işbirliği çalışmalar yapmak
               Sanayi için tarımsal ürünlerin   P.2.3      F.2.3.4 Sektörlere veya meslek komitelerine göre
               yeterli olması                              raporlar yayınlamak
                                                           F.2.3.1 Teşvikler ve Destekler konusunda etkinlikler
               Üyelerin sermaye ve kredi     P.2.3
               imkanlarının yetersizliği                   düzenlemek
                                                           F.2.3.2 Kümelenme Projeleri yapmak
               Sulama barajının              P.2.3
               tamamlanması (Ünlen barajı)
               Tarım ürünlerini işleyebilecek              F.2.3.4 Sektörlere veya meslek komitelerine göre
               kapasiteye sahip, hammadde    P.2.3         raporlar yayınlamak
               potansiyelinin bulunması
               Doğunun Çukurovası olarak                   F.2.3.9 İlin yatırım potansiyelinin geliştirilmesi için OSB
               bilinmesi tarıma dayalı       P.2.4
               sanayinin gelişmekte olması                 dahil girişimlerde bulunmak
               Üyelerini eğitimlerle
               bilgilendirmeleri son                       F.2.4.1 Üyelere Yönelik İş Geliştirme amaçlı
               gelişmelerden haberdar        P.2.4         Eğitim/Seminerler düzenlemek
               etmeleri
               Bir çok ihracatcı firma       P.2.5         F. 2.5.6 Yöneticilerin Dış Pazar Ziyaretleri
               bulunması                                   gerçekleştirmesini sağlamak
               Komşu ülkelerle yakın kültürel              F. 2.5.3 Üyelere ve personele dış ticaret eğitimi
               bağlarının getirdiği ticaret ve   P.2.5     düzenlemek
               ihracata yönelik imalat
               sanayinin gelişmesi
               Lojistik sektörünün güçlü
               olması                                      F. 2.3.11 Lojistik Sektörünün geliştirilmesine yönelik
                                             P.2.5
               Nakliye maliyetlerinin düşük                işbirliği içerisinde girişimlerde bulunmak
               olması
               Nahcivan ile Ticaret anlaşması   P.2.5      F. 2.5.2 Uluslararası Ticaret Örgütlerine üye olmak
               yapılması (TSO) olarak
               Pomza taşı, kaya tuzu gibi    P.2.3         F.2.3.9 İlin yatırım potansiyelinin geliştirilmesi için OSB
               maden rezervlerinin olması                  dahil girişimlerde bulunmak
               Sınır ili kapılar açık olması               F. 2.5.6 Yöneticilerin Dış Pazar Ziyaretleri
               halinde büyük fırsat olur     P.2.5         gerçekleştirmesini sağlamak
               Uluslar arası fuarlarda       P.2.5         F. 2.5.4 Uluslararası Fuarlara katılmak
               Türkiye'nin de bulunması























                                                                                                           39
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45