Page 45 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 45

STRATEJİK PLAN 2019 - 2022


               4.4 Iğdır Ticaret Ve Sanayi Odası’nın Stratejik Politikaları
               4.4.1 Misyonumuz
               Gelişmenin anahtarı üyelerinin, memnuniyetini ön planda tutan, kanun ve ilgili mevzuatla kendine
               verilmiş olan görev ve sorumlulukları adil, eşit ve şeffaf bir anlayışla yerine getiren, çağdaş odacılık
               standartlarında bir kurum olmak.

               4.4.2 Vizyonumuz
               Modern oda anlayışına sahip, yenilikçi ve farklılıkları zenginlik olarak gören, tüm paydaşları ile işbirliği
               İçerisinde Iğdır’ın dinamiklerine yön veren ve üyelerini en üst düzeyde temsil eden bir oda olmak.

            4.4.3    Kurumsal Değerlerimiz
                   •  Üye ve çözüm odaklılık
                   •  Şeffaf ve atiklik
                   •  Katılımcılık ve hesap verebilirlik
                   •  Beklenmeye risklere karşı politika geliştirebilme (REV2-25/11/2020)
               4.4.4 Kalite Politikası


            Odamız 5174 sayılı yasa ve bağlı olduğu mevzuatların verdiği görev ve yetkiler ile sorumluluklarını yerine getirirken,
            modern odacılık anlayışının bir gereği olan TOBB Akreditasyon, Kalite ve Şikâyet Yönetim Sistemleri rehberliğinde
            yöneticileri ve personeli ile kendini sürekli geliştiren, üyelerine ekonomik, sosyal ve kültürel değer katarak
            memnuniyetini artıran, mücbir sebepler ve COVİD-19 gibi beklenmeyen salgınlar sonucunda yaşanan olumsuz
            durumlar karşısında yeni reaksiyonlar geliştirebilen bir kurum olacaktır. (REV2-25/11/2020)

               4.4.5 Mali Politika
               Odamız; 5174 sayılı kanunun vermiş olduğu yetki ve sorumluluk kapsamında üyelerinden aldığı
               ücretlerden oluşan gelirlerini; üyelerinin mesleki faaliyetlerinin geliştirilmesi ve sürekliliğinin
               sağlanması ile katma değer sağlanması ve istihdamın arttırılması yönünde muhasebe ilke ve
               kurallarına uygun olarak kullanacaktır.

               4.4.6 İnsan Kaynakları Politikası
               Odamız; üye memnuniyeti sağlamanın en önemli yolunun personel memnuniyeti ve yetkinliğinden
               geçtiğinin bilinci içerisindedir. Bu nedenle çalışanlarımızın yönetim süreçlerine katılım sağladığı,
               onların istek ve taleplerini yanıtlayan ve personelin sürekli gelişimine katkı sağlayacak eğitim ve
               etkinlikler düzenleyen, üstün performansı ödüllendiren çağdaş bir insan kaynakları yönetimini
               işleteceğiz.

               4.4.7 Haberleşme Politikası
               Üyelerimizin, il ve ülke bünyesinde iş olanakları ve pazar araştırmaları dahil, hazırlanmış ekonomik
               raporlar, iş istatistikleri, faaliyet raporları, dergi, bülten, arşiv, web gibi bilgi sistemlerinde genel ve
               kurumun ürettiği bilgilerine kolayca ulaşılabilirliği sağlayacağız. Özellikle bunun için üyelerimizin
               tercih ettiği haberleşme ve iletişim yöntemlerini kullanacak ve teknolojinin gerektirdiği her türlü
               haberleşme ve iletişim olanaklarını kullanarak, yazılı, görsel ve sosyal medyadan yararlanacağız.

               4.4.8 Bilgi Ve İletişim Teknolojileri Politikası
               Başta bilgi güvenliği olmak üzere, gelişen bilgi ve iletişim teknolojilerini kurumun amaç, hedef ve
               stratejilerine hizmet edecek şekilde kullanarak üyelerine ulaştıran, kendini bu konuda sürekli
               iyileştiren bir oda olmak, bilgi iletişim teknolojileri Politikası olarak benimsemiştir.









                                                                                                           44
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50