Page 46 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 46

STRATEJİK PLAN 2019 - 2022



               4.4.9 Üye İlişkileri Ve Şikâyetleri Ele Alma Politikamız
               Üyelerimizin öneri, talep ve şikâyetlerini çözüm ve üye odaklı, cevap ve hesap verilebilirlik, şeffaflık ve
               objektiflik ilkeleri doğrultusunda, en kısa zamanda ve herhangi bir ücret talep etmeden çözen bir
               sistemle yöneteceğiz.

               Bu amaçla;
                   •  Üye ihtiyaç ve beklentilerine anında cevap verecek,
                   •  Üyelerimize kendilerini ve işlerini geliştirebilmeleri için eğitimler ve etkinlikler düzenleyecek,
                   •  Odanın sürekli gelişimi için, üye öneri, talep ve şikayetlerine uygun çalışmalar yapacak,
                   •  Girişimcilik başta olmak üzere üye işyerlerinde sürekliliğin sağlanması, ilimize değer sağlaması
                      ve istihdamın arttırılması için gerekli çalışmalar yapacak,
                   •  İhracat hacminin artmasına yönelik, yurt içi ve yurt dışı etkinlikler planlayacağız





































































                                                                                                           45
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51