Page 47 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 47
STRATEJİK PLAN 2019 - 2022
5. STRATEJİK PLANLAMA HEDEFLER FAALİYETLER
TEMEL AMAÇ-1. ITSO KURUMSAL GELİŞİMİNİ SÜREKLİ KILMAK
TEMEL STRATEJİ 1. Odanın ekonomik istikrarını, sürdürülebilir gelişmesini ve iyi yönetim uygulamalarının
yerleştirilmesini, şeffaf ve sorumlu bir kurumsal yönetim ve kalıcı katma değere oturtulmuş ahlaki çalışma
pratiğine kendini adamış olduğunu Yönetim Kurulu, Meclis, Komiteler, Komisyonlar, Üyeler, Personel ve
Paydaşlar tarafından benimsediği açık stratejik hedefleri, vizyon ve misyonları ile tanımlamak.Buna uygun alt
yapı, çevre ve kaynakları sağlamak.
KYS Proses Stratejik Hedef Strateji
Kodu
STRATEJİK HEDEF 1.1 STRATEJİ: 1.1 Yönetimsel Stratejinin Belirlenmesi, Mevcut
P.1.1 Yönetim Oda Mevzuatı Prosesini durum tespiti üzerinden sürekli iyileştirme faaliyetlerinin
İyileştirmek geliştirilmesi.
STRATEJİK HEDEF 1.2 STRATEJİ 1.2: Mali kaynakların yönetimi, izlenmesi ve
P.1.2 Mali Yönetim Prosesini kontrolüne yardımcı olmak üzere zamanında ve doğru mali
İyileştirmek bilgiler sağlayabilmek
STRATEJİ 1.3: İşe alımda ve personelin gelişiminde adil,
STRATEJİK HEDEF 1.3
yasalara ve etik istihdam politikalarına uygun faaliyetler
P.1.3 İnsan Kaynakları Prosesini yürütmek, personelin gelişimini, motivasyonunu arttırmak ve
İyileştirmek
üstün performansı ödüllendirmek,Pandemi nedeniyle tüm
personelin sağlık taramalarının yapılması REV.25/11/2020
STRATEJİK HEDEF 1.4 STRATEJİ 1.4: Yönetim Kurulu’nun uzun vadeli stratejik
P.1.4 İş Planlaması Ve Yönetimi hedeflerinin kabul edilmesi ve hedeflere ulaşılıp ulaşılmadığı
Prosesini İyileştirmek bakımından işleyişin düzenli olarak gözden geçirilmesini
sağlamak.
STRATEJİK HEDEF 1.5 STRATEJİ 1.5: Oda üyelerinin sorunları ve faaliyetlerinin, üye
P.1.5 Haberleşme Ve Yayın Prosesini
İyileştirmek ve diğer taraflara aktarımı için bir süreç oluşturmak.
STRATEJİ 1.6: Odanın hizmetlerini kolaylaştıracak yazılım ve
STRATEJİK HEDEF 1.6 donanımları kullanmak ve bu yazılım/donanımları korumak
P.1.6 Bilgi İşlem Teknolojileri Prosesini adına gerekli bakım/onarımları düzenli olarak planlamak,
İyileştirmek verileri arşivlemek ve yedeklemek.Fonksiyonel bir web
sayfasına sahip olarak üye memnuniyetini arttırmak.
STRATEJİK HEDEF 1.7 STRATEJİ 1.7: Oda üye ilişkilerini yönetmek, üye geri
P.1.7 beslemelerine (şikayet, öneri, talep vb) uygun faaliyetler
Üye İlişkileri Prosesini İyileştirmek
planlamak ve sürekli iyileştirmeyi sağlamak.AİLEMİZE
HOŞGELDİN SERTİFİKALARI HAZIRLAMAK
STRATEJİ 1.8: Odanın hizmetlerini kolaylaştıracak sistem
içerisinde tanımlı proses ve dokümantasyonun kontrolünü
STRATEJİK HEDEF 1.8
P.1.8 Kalite Yönetim Prosesini sağlamak, iç denetim de dahil gözden geçirilerek mevcut ve
potansiyel uygunsuzlukların kök nedenleri ve bu kök
İyileştirmek
nedenlerin giderilmesine yönelik aksiyonları planlamak ve
gerçekleştirmek. (REV.25/11/2020)
46