Page 47 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 47

STRATEJİK PLAN 2019 - 2022





               5.  STRATEJİK PLANLAMA HEDEFLER FAALİYETLER

                                     TEMEL AMAÇ-1. ITSO KURUMSAL GELİŞİMİNİ SÜREKLİ KILMAK
                   TEMEL STRATEJİ 1. Odanın ekonomik istikrarını, sürdürülebilir gelişmesini ve iyi yönetim uygulamalarının
                  yerleştirilmesini, şeffaf ve sorumlu bir kurumsal yönetim ve kalıcı katma değere oturtulmuş ahlaki çalışma
                   pratiğine kendini adamış olduğunu Yönetim Kurulu, Meclis, Komiteler, Komisyonlar, Üyeler, Personel ve
                 Paydaşlar tarafından benimsediği açık stratejik hedefleri, vizyon ve misyonları ile tanımlamak.Buna uygun alt
                                                  yapı, çevre ve kaynakları sağlamak.
                KYS Proses          Stratejik Hedef                                 Strateji
                  Kodu
                                  STRATEJİK HEDEF 1.1         STRATEJİ: 1.1 Yönetimsel Stratejinin Belirlenmesi, Mevcut
                  P.1.1     Yönetim Oda Mevzuatı Prosesini    durum tespiti üzerinden sürekli iyileştirme faaliyetlerinin
                                      İyileştirmek                                geliştirilmesi.
                                  STRATEJİK HEDEF 1.2           STRATEJİ 1.2: Mali kaynakların yönetimi, izlenmesi ve
                  P.1.2          Mali Yönetim Prosesini      kontrolüne yardımcı olmak üzere zamanında ve doğru mali
                                      İyileştirmek                            bilgiler sağlayabilmek
                                                               STRATEJİ 1.3: İşe alımda ve personelin gelişiminde adil,
                                  STRATEJİK HEDEF 1.3
                                                               yasalara ve etik istihdam politikalarına uygun faaliyetler
                  P.1.3        İnsan Kaynakları Prosesini   yürütmek, personelin gelişimini, motivasyonunu arttırmak ve
                                      İyileştirmek
                                                              üstün performansı ödüllendirmek,Pandemi nedeniyle tüm
                                                              personelin sağlık taramalarının yapılması REV.25/11/2020
                                  STRATEJİK HEDEF 1.4          STRATEJİ 1.4: Yönetim Kurulu’nun uzun vadeli stratejik
                  P.1.4         İş Planlaması Ve Yönetimi    hedeflerinin kabul edilmesi ve hedeflere ulaşılıp ulaşılmadığı
                                  Prosesini İyileştirmek       bakımından işleyişin düzenli olarak gözden geçirilmesini
                                                                                   sağlamak.
                                  STRATEJİK HEDEF 1.5        STRATEJİ 1.5: Oda üyelerinin sorunları ve faaliyetlerinin, üye
                  P.1.5      Haberleşme Ve Yayın Prosesini
                                      İyileştirmek              ve diğer taraflara aktarımı için bir süreç oluşturmak.
                                                             STRATEJİ 1.6: Odanın hizmetlerini kolaylaştıracak yazılım ve
                                  STRATEJİK HEDEF 1.6        donanımları kullanmak ve bu yazılım/donanımları korumak
                  P.1.6     Bilgi İşlem Teknolojileri Prosesini   adına gerekli bakım/onarımları düzenli olarak planlamak,
                                      İyileştirmek             verileri arşivlemek ve yedeklemek.Fonksiyonel bir web
                                                                sayfasına sahip olarak üye memnuniyetini arttırmak.
                                  STRATEJİK HEDEF 1.7           STRATEJİ 1.7: Oda üye ilişkilerini yönetmek, üye geri
                  P.1.7                                        beslemelerine (şikayet, öneri, talep vb) uygun faaliyetler
                            Üye İlişkileri Prosesini İyileştirmek
                                                                planlamak ve sürekli iyileştirmeyi sağlamak.AİLEMİZE
                                                                     HOŞGELDİN SERTİFİKALARI HAZIRLAMAK
                                                               STRATEJİ 1.8: Odanın hizmetlerini kolaylaştıracak sistem
                                                              içerisinde tanımlı proses ve dokümantasyonun kontrolünü
                                  STRATEJİK HEDEF 1.8
                  P.1.8         Kalite Yönetim Prosesini     sağlamak, iç denetim de dahil gözden geçirilerek mevcut ve
                                                                potansiyel uygunsuzlukların kök nedenleri ve bu kök
                                      İyileştirmek
                                                              nedenlerin giderilmesine yönelik aksiyonları planlamak ve
                                                                        gerçekleştirmek. (REV.25/11/2020)














                                                                                                           46
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52