Page 38 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 38
STRATEJİK PLAN 2019 - 2022
Iğdır Ticaret ve Sanayi Odasının SWOT (GZFT) Analizi katılımcılar tarafından yapılan
tespitlerde aşağıdaki çizelgelerde görülmektedir:
Tablo 9.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası’nın Güçlü Yönleri
İlgili
GÜÇLÜ YÖNLER Stratejik Plan- Hedef Faaliyet
Prosesler
Zorunlu üyeliğin olması P.1.1 F. 1.2.5 Odanın birikmiş alacaklarının tahsilini sağlamak
F.2.2.1 Üyeleri adına ilgili sorun ve konuların takibi için lobi
Kurumlar ile olan ortak faaliyetleri yapmak
P.2.2
ilişkileri F.2.2.3 Ortak Akıl veya çözüm grupları toplantıları Yapmak
F.2.4.5 Bölgesel istişare toplantılarına katılmak
Vizyoner bir Yönetim Kurulu F.2.2.1 Üyeleri adına ilgili sorun ve konuların takibi için lobi
Başkanı P.2.2 faaliyetleri yapmak
Personel eğitimleri, Personel Stratejik Hedef 2.3 Bilgi, Destek Ve Danışmanlık Prosesini
farkındalığı , Mesai dışı P.1.3
çalışma ve Personel yetkinliği İyileştirmek
F.2.3.2 Kümelenme Projeleri yapmak
Büyümesi ve proje üretmesi
(Proje sunabilmesi) P.2.3 F.2.3.3 Üyelerin projelerine destek olmak ve danışmanlık
sağlamak
Iğdır ve Iğdırın ürünlerinin öne F.2.3.5 Marka Şehir Iğdır için Coğrafi işaret çalışması
çıkarılmasında güzel projeler P.2.3 yapmak ve bir ürün için çalışma başlatmak
yapması
F.2.3.6 Iğdır İli turizm sektörünün gelişmesine yönelik
girişimlerde bulunmak (Ağrı Dağı ve Tuzluca Balıklı göl)
F.2.3.8. Güneş enerjisi potansiyelini kullanmak için
Kurumlar ile ortaklaşa proje girişimlerde bulunmak
kapsamında gerekli desteği P.2.3 F.2.3.9 İlin yatırım potansiyelinin geliştirilmesi için OSB
dahil girişimlerde bulunmak
sağlamaya çalışmak
F.2.3.10 Tuzla tuz mağarasının sağlık turizmine
kazandırılması için işbirliği çalışmalar yapmak
F. 2.3.11 Lojistik Sektörünün geliştirilmesine yönelik işbirliği
içerisinde girişimlerde bulunmak
F.2.3.5 Marka Şehir Iğdır için Coğrafi işaret çalışması
Yöresel ürünlerimizi ön plana yapmak ve bir ürün için çalışma başlatmak
çıkarılması P.2.3 F.2.3.7 İlin tanınırlığını arttırmaya yönelik etkinlikler
yapmak
Hizmet binasının varlığı ve P.1.8-P.2.4 Amaç 2 hedefleri
kalitesi
Üyelerini eğitimlerle
bilgilendirmeleri son P.2.3-P.2.4 F.2.4.1 Üyelere Yönelik İş Geliştirme amaçlı
gelişmelerden haberdar Eğitim/Seminerler düzenlemek
etmeleri
Akredite bir oda olması P.1.8 Tüm hedefler
37