Page 38 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 38

STRATEJİK PLAN 2019 - 2022


               Iğdır Ticaret ve Sanayi Odasının SWOT (GZFT) Analizi katılımcılar tarafından yapılan
               tespitlerde aşağıdaki çizelgelerde görülmektedir:

               Tablo 9.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası’nın Güçlü Yönleri

                                            İlgili
               GÜÇLÜ YÖNLER                                Stratejik Plan- Hedef Faaliyet
                                            Prosesler
               Zorunlu üyeliğin olması      P.1.1          F. 1.2.5 Odanın birikmiş alacaklarının tahsilini sağlamak
                                                           F.2.2.1 Üyeleri adına ilgili sorun ve konuların takibi için lobi
               Kurumlar ile olan ortak                     faaliyetleri yapmak
                                            P.2.2
               ilişkileri                                  F.2.2.3 Ortak Akıl veya çözüm grupları toplantıları Yapmak
                                                           F.2.4.5 Bölgesel istişare toplantılarına katılmak
               Vizyoner bir Yönetim Kurulu                 F.2.2.1 Üyeleri adına ilgili sorun ve konuların takibi için lobi
               Başkanı                      P.2.2          faaliyetleri yapmak
               Personel eğitimleri, Personel               Stratejik Hedef 2.3 Bilgi, Destek Ve Danışmanlık Prosesini
               farkındalığı , Mesai dışı    P.1.3
               çalışma ve Personel yetkinliği              İyileştirmek
                                                           F.2.3.2 Kümelenme Projeleri yapmak
               Büyümesi ve proje üretmesi
               (Proje sunabilmesi)          P.2.3          F.2.3.3 Üyelerin projelerine destek olmak ve danışmanlık
                                                           sağlamak
               Iğdır ve Iğdırın ürünlerinin öne            F.2.3.5 Marka Şehir Iğdır için Coğrafi işaret çalışması
               çıkarılmasında güzel projeler   P.2.3       yapmak ve bir ürün için çalışma başlatmak
               yapması
                                                           F.2.3.6 Iğdır İli turizm sektörünün gelişmesine yönelik
                                                           girişimlerde bulunmak (Ağrı Dağı ve Tuzluca Balıklı göl)
                                                           F.2.3.8. Güneş enerjisi potansiyelini kullanmak için
               Kurumlar ile ortaklaşa proje                girişimlerde bulunmak
               kapsamında gerekli desteği   P.2.3          F.2.3.9 İlin yatırım potansiyelinin geliştirilmesi için OSB
                                                           dahil girişimlerde bulunmak
               sağlamaya çalışmak
                                                           F.2.3.10 Tuzla tuz mağarasının sağlık turizmine
                                                           kazandırılması için işbirliği çalışmalar yapmak
                                                           F. 2.3.11 Lojistik Sektörünün geliştirilmesine yönelik işbirliği
                                                           içerisinde girişimlerde bulunmak
                                                           F.2.3.5 Marka Şehir Iğdır için Coğrafi işaret çalışması
               Yöresel ürünlerimizi ön plana               yapmak ve bir ürün için çalışma başlatmak
               çıkarılması                  P.2.3          F.2.3.7 İlin tanınırlığını arttırmaya yönelik etkinlikler
                                                           yapmak
               Hizmet binasının varlığı ve   P.1.8-P.2.4   Amaç 2 hedefleri
               kalitesi
               Üyelerini eğitimlerle
               bilgilendirmeleri son        P.2.3-P.2.4    F.2.4.1 Üyelere Yönelik İş Geliştirme amaçlı
               gelişmelerden haberdar                      Eğitim/Seminerler düzenlemek
               etmeleri
               Akredite bir oda olması      P.1.8          Tüm hedefler
















                                                                                                           37
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43