Page 34 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 34
STRATEJİK PLAN 2019 - 2022
4. GELECEĞE DÖNÜK YÖNÜN BELİRLENMESİ
4.1 Paydaş Analizi
Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası’nca en çok temas kurulan kurum, kuruluş ve gruplar incelenmiştir.
İnceleme sonucunda temasa geçilen kurum, kuruluş ve gruplar ile bu temasların konu, kapsam ve
yoğunlukları değerlendirmeye alınmıştır. Bu doğrultuda yapılan değerlendirme sonucunda Iğdır
Ticaret ve Sanayi Odası’nın faaliyetlerinden doğrudan veya dolaylı olarak etkilenen, faaliyetlerini
birlikte yürüttüğü, hizmetlerinden faydalananlar ve diğerlerinin faaliyetlerine katılım sağlanan tüm
ilgili tarafların analizi yapılmış ve aşağıda belirtilmiştir.
Tablo 7.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Paydaş İhtiyaç ve Beklentileri
PAYDAŞLAR KYS İLE İLGİLİ İHTİYAÇ VE BEKLENTİLER
1. Motivasyon 7. Görev Yetki Ve Sorumlulukların
2. Eğitim İhtiyacı Belirlenmesi
Oda Çalışanları 3. Performans Ölçümü 8. Ödüllendirme
4. Sosyal Ve Özlük Haklar 9. Terfi Ve Takdir
5. Yönetim Süreçlerine Katılım 10. Uygun Çalışma Ortamı Ve Çevre
6. İç İletişim Kuralları 11. Teknolojik Altyapı
1. İlgi Ve İşlerinin Eksiksiz Tamamlanması
2. Memnuniyet Ve Yönetim Süreçlerine Katılım
3. Şikâyet Öneri Ve Beklentilerine Uygun İşler
Oda Üyeleri
4. Zamanında İşlemlerin Teslimi
5. Olası Tüm Kolaylıklar
6. İş Geliştirmelerine Yönelik Etkinlik ve Lobicilik Faaliyeti
7. Bilgilendirme ve Eğitimler
1. Tam katılım ve Nitelikli personel
2. Motivasyon ve saygınlık
Oda Yönetim Kurulu
3. Uygun altyapı ve çevre şartları
4. Eğitim ve etkinlik
5. Proses hedefleri ile stratejik plana uygunluk
1. Tam katılım
2. Nitelikli personel
Oda Meclisi
3. Motivasyon ve saygınlık
4. Uygun altyapı ve çevre şartları
5. Eğitim ve etkinlik
1. Nitelikli personel
2. Motivasyon ve saygınlık
Meslek Komiteleri
3. Uygun altyapı ve çevre şartları
8. İş Geliştirmelerine Yönelik Etkinlik ve Lobicilik Faaliyeti
4. Bilgilendirme ve Eğitimler
1. Tam katılım ve Nitelikli personel
2. Motivasyon ve saygınlık
Akreditasyon İzleme 3. Uygun altyapı ve çevre şartları
Komitesi 4. Proses performans hedefleri ve Stratejik plan ilerleme durumları (veri)
5. Uygunsuzluk ve önleyici faaliyet kayıtları
6. Üye memnuniyet ve memnuniyetsizlik analizi (şikayet, talep, öneri vs)
7. Kaynakların sağlanması
Türkiye Odalar ve Borsalar
1. Yasa ve yönetmeliklere uygunluk 3. Görüş ve öneri geliştirme
Birliği
2. TOBB etkinliklerine katılım 4. Ekonomi istatistikler
1. Satın alma hacmi
Tedarikçiler
2. Süreklilik ve zamanında Ödeme
3. Eksiksiz sipariş
33