Page 34 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 34

STRATEJİK PLAN 2019 - 2022



               4. GELECEĞE DÖNÜK YÖNÜN BELİRLENMESİ
               4.1 Paydaş Analizi
               Iğdır  Ticaret  ve  Sanayi  Odası’nca  en  çok  temas  kurulan  kurum,  kuruluş  ve  gruplar  incelenmiştir.
               İnceleme sonucunda temasa geçilen kurum, kuruluş ve gruplar ile bu temasların konu, kapsam ve
               yoğunlukları  değerlendirmeye  alınmıştır.  Bu  doğrultuda  yapılan  değerlendirme  sonucunda  Iğdır
               Ticaret  ve  Sanayi  Odası’nın  faaliyetlerinden  doğrudan  veya  dolaylı  olarak  etkilenen,  faaliyetlerini
               birlikte  yürüttüğü,  hizmetlerinden  faydalananlar  ve  diğerlerinin  faaliyetlerine  katılım  sağlanan  tüm
               ilgili tarafların analizi yapılmış ve aşağıda belirtilmiştir.

               Tablo 7.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Paydaş İhtiyaç ve Beklentileri
                     PAYDAŞLAR                          KYS İLE İLGİLİ İHTİYAÇ VE BEKLENTİLER

                                      1.  Motivasyon                 7.  Görev Yetki Ve Sorumlulukların
                                      2.  Eğitim İhtiyacı                Belirlenmesi
               Oda Çalışanları        3.  Performans Ölçümü          8.  Ödüllendirme
                                      4.  Sosyal Ve Özlük Haklar     9.  Terfi Ve Takdir
                                      5.  Yönetim Süreçlerine Katılım   10.  Uygun Çalışma Ortamı Ve Çevre
                                      6.  İç İletişim Kuralları      11.  Teknolojik Altyapı
                                      1.  İlgi Ve İşlerinin Eksiksiz Tamamlanması
                                      2.  Memnuniyet Ve Yönetim Süreçlerine Katılım
                                      3.  Şikâyet Öneri Ve Beklentilerine Uygun İşler
               Oda Üyeleri
                                      4.  Zamanında İşlemlerin Teslimi
                                      5.  Olası Tüm Kolaylıklar
                                      6.  İş Geliştirmelerine Yönelik Etkinlik ve Lobicilik Faaliyeti
                                      7.  Bilgilendirme ve Eğitimler
                                      1.  Tam katılım ve Nitelikli personel
                                      2.  Motivasyon ve saygınlık
               Oda Yönetim Kurulu
                                      3.  Uygun altyapı ve çevre şartları
                                      4.  Eğitim ve etkinlik
                                      5.  Proses hedefleri ile stratejik plana uygunluk
                                      1.  Tam katılım
                                      2.  Nitelikli personel
               Oda Meclisi
                                      3.  Motivasyon ve saygınlık
                                      4.  Uygun altyapı ve çevre şartları
                                      5.  Eğitim ve etkinlik
                                      1.  Nitelikli personel
                                      2.  Motivasyon ve saygınlık
               Meslek Komiteleri
                                      3.  Uygun altyapı ve çevre şartları
                                      8.  İş Geliştirmelerine Yönelik Etkinlik ve Lobicilik Faaliyeti
                                      4.  Bilgilendirme ve Eğitimler
                                      1.  Tam katılım ve Nitelikli personel
                                      2.  Motivasyon ve saygınlık
               Akreditasyon İzleme    3.  Uygun altyapı ve çevre şartları
               Komitesi               4.  Proses performans hedefleri ve Stratejik plan ilerleme durumları (veri)
                                      5.  Uygunsuzluk ve önleyici faaliyet kayıtları
                                      6.  Üye memnuniyet ve memnuniyetsizlik analizi (şikayet, talep, öneri vs)
                                      7.  Kaynakların sağlanması
               Türkiye Odalar ve Borsalar
                                      1.  Yasa ve yönetmeliklere uygunluk  3. Görüş ve öneri geliştirme
               Birliği
                                      2.  TOBB etkinliklerine katılım   4. Ekonomi istatistikler
                                      1.  Satın alma hacmi
               Tedarikçiler
                                      2.  Süreklilik ve zamanında Ödeme
                                      3.  Eksiksiz sipariş





                                                                                                           33
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39