Page 64 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 64
STRATEJİK PLAN 2019 - 2022
STRATEJİK HEDEF 1.7 ÜYE İLİŞKİLERİ PROSESİNİ İYİLEŞTİRMEK
Odanın üyesiyle ilgilenme noktasında mümkün olabilecek en yüksek standartlara ulaşmış olması ve memnuniyet seviyeleri ile ilerleme alanlarını oluşturmak için
yerinde etkin bir gözden geçirme mekanizmasını oluşturmayı amaçlar.
STRATEJİ 1.7: Oda üye ilişkilerini yönetmek, üye geri beslemelerine (şikayet, öneri, talep vb) uygun faaliyetler planlamak ve sürekli iyileştirmeyi sağlamak.
KYS Stratejik Faaliyetler Performans 4 yıllık Hedef 2019 2020 2021 2022 Sorumlu Açıklama
Prosesi Göstergeleri Performans Birim (Kayıt/Dokümantasyon)
F. 1.7.1 Üye Memnuniyet Anket 4 1 1 1 1 Kalite Akd. F.29 Üye Memnuniyet Anketi
Anketi yapmak periyodu adet Sorumlusu
F. 1.7.2 Üye anket analiz Anket raporu 4 1 1 1 1 Kalite Akd. Anket Raporu
raporu hazırlamak Sorumlusu
F. 1.7.3 Anket sonucunda Öneri, şikayet
Kalite Akd. F.32 DÖF, Öneri Ve Şikâyetler
İyileştirme çalışması talep sayısı 8 2 2 2 2 Sorumlusu Takip Formu
ÜYE İLİŞKİLERİ PROSES KARTI F. 1.7.5 Şikâyet ve öneri Şikayet ve 20 5 5 5 5 Kalite Akd. F.28 Öneri Ve Şikâyetler Takip
adet
yapmak
İzleme Formu (F.28)
önerileri Listesi
Sorumlusu
P.1.7 F. 1.7.4 Üye Şikâyet ve Liste sayısı 4 1 1 1 1 Kalite Akd. Üye Geri Beslemesi ve Şikayet
oluşturmak
sonucu İyileştirme
Sorumlusu
öneri sayısı
Formu-F.012 Görüşme Formu
çalışması yapmak
F. 1.7.6 Başarılı üye
sayısı
hikâyeleri yayınlamak
Sorumlusu
Ve yeni başarı Başarılı üye 4 1 1 1 1 Kalite Akd. Röportaj ve hikaye kaydı
hikayeleri
oluşturabilmek için 10 yeni
projeler hazırlamak
başarı 1 1 Genel Proje hazırlamak
REV25/11/2020
hikayesi sekreter
52