Page 5 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 5
STRATEJİK PLAN 2019 - 2022
5. STRATEJİK PLANLAMA HEDEFLER FAALİYETLER ........................................................................... 43
6. MALİYETLENDİRME ..................................................................................................................... 59
7. STRATEJİK PLANIN YILLARA GÖRE İLERLEMELERİ VE İŞ/ EYLEM PLANI ......................................... 60
8. İZLEME VE DEĞERLENDİRME ...................................................................................................... 60
ŞEKİLLER LİSTESİ
Şekil 1. Aras Nehri ................................................................................................................................. 13
Şekil 2. Iğdır Pamuk Tarlası .................................................................................................................... 14
Şekil 3.Iğdır Tuzluca Tuz Mağarası ........................................................................................................ 16
Şekil 4.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Organizasyon Şeması ................................................................... 22
TABLOLAR LİSTESİ
Tablo 1. Sayım Dönemlerine Göre Iğdır İli ve Türkiye Geneli Nüfus ve Nüfus Artış Hızları ..................... 10
Tablo 2. İlçelere Göre Iğdır Nüfusu ........................................................................................................ 10
Tablo 3.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Meslek Grupları ........................................................................... 21
Tablo 4.Oda Süreçleri Analizi.................................................................................................................. 27
Tablo 5.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası İnsan Kaynakları Tablosu ............................................................. 28
Tablo 7–Karabük Ticaret Ve Sanayi Odası Son 4 Yılın Gelir Gider Tablosu.............................................. 29
Tablo 6. Odanın Teknolojik Altyapı Listesi .............................................................................................. 30
Tablo 7.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Paydaş İhtiyaç ve Beklentileri ...................................................... 31
Tablo 8.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Paydaş Analizi .............................................................................. 32
Tablo 9.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası’nın Güçlü Yönleri ......................................................................... 35
Tablo 10. Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası’nın Zayıf Yönleri ........................................................................ 36
Tablo 11.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası’nın Fırsatları ............................................................................... 36
Tablo 12.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası’nın Tehditleri ............................................................................. 38
Tablo 14. Temel Amaç 1: ITSO KURUMSAL GELİŞİMİNİ SÜREKLİ KILMAK............................................... 45
Tablo 15. Temel Amaç 2: İLİN VE ÜYELERİN EKONOMİK GELİŞİMİNE KATKI SAĞLAMAK ....................... 53
4