Page 5 - STRATEJİK PLAN (2019-2022)
P. 5

STRATEJİK PLAN 2019 - 2022

               5.     STRATEJİK PLANLAMA HEDEFLER FAALİYETLER ........................................................................... 43
               6.     MALİYETLENDİRME ..................................................................................................................... 59
               7.     STRATEJİK PLANIN YILLARA GÖRE İLERLEMELERİ VE İŞ/ EYLEM PLANI ......................................... 60
               8.     İZLEME VE DEĞERLENDİRME ...................................................................................................... 60

               ŞEKİLLER LİSTESİ
               Şekil 1. Aras Nehri ................................................................................................................................. 13
               Şekil 2. Iğdır Pamuk Tarlası .................................................................................................................... 14
               Şekil 3.Iğdır Tuzluca Tuz Mağarası ........................................................................................................ 16
               Şekil 4.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Organizasyon Şeması ................................................................... 22
               TABLOLAR LİSTESİ

               Tablo 1. Sayım Dönemlerine Göre Iğdır İli ve Türkiye Geneli Nüfus ve Nüfus Artış Hızları ..................... 10

               Tablo 2. İlçelere Göre Iğdır Nüfusu ........................................................................................................ 10
               Tablo 3.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Meslek Grupları ........................................................................... 21

               Tablo 4.Oda Süreçleri Analizi.................................................................................................................. 27
               Tablo 5.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası İnsan Kaynakları Tablosu ............................................................. 28
               Tablo 7–Karabük Ticaret Ve Sanayi Odası Son 4 Yılın Gelir Gider Tablosu.............................................. 29

               Tablo 6. Odanın Teknolojik Altyapı Listesi .............................................................................................. 30
               Tablo 7.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Paydaş İhtiyaç ve Beklentileri ...................................................... 31

               Tablo 8.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Paydaş Analizi .............................................................................. 32
               Tablo 9.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası’nın Güçlü Yönleri ......................................................................... 35

               Tablo 10. Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası’nın Zayıf Yönleri ........................................................................ 36
               Tablo 11.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası’nın Fırsatları ............................................................................... 36

               Tablo 12.Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası’nın Tehditleri ............................................................................. 38
               Tablo 14. Temel Amaç 1: ITSO KURUMSAL GELİŞİMİNİ SÜREKLİ KILMAK............................................... 45
               Tablo 15. Temel Amaç 2: İLİN VE ÜYELERİN EKONOMİK GELİŞİMİNE KATKI SAĞLAMAK ....................... 53




































                                                                                                           4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10