Page 50 - IĞDIR İLİ COĞRAFİ İŞARET STRATEJİSİ ARAŞTIRMA RAPORU 2011
P. 50

KAYNAKLAR

                     Babcock,  A.B.  ve  Clemens,  R.  (2004).  Geographical  Indications  and  Property  Rights:  Protecting  Value-Added
               Agricultural  Products,  Midwest  Agribusiness  Trade  Researchand Information  Center  (MATRIC) Publications  ,  Iowa  State
               University.
                     Bekar, M., Gülpınar Sekban, D. Ü. (2018). Kentlerin Zihinde Bıraktığı İzler: Trabzon Örneği. Journal Of International
               Social Research, 11(58).
                     Correa, C. (2002), European Commission, Public Opinion, http://ec.europa.eu/public_opinion/index_en.htm,
                     Demir, (2020). Coğrafi İşaretlerin Sosyo Ekonomik Etkileri, Uzmanlık Tezi. T.C. Türk Patent Ve Marka Kurumu Coğrafi
               İşaretler Dairesi Başkanlığı. Ankara.
                     Demirkan  Delice,  Ş.  (2016).  Coğrafi  İşaretli  Ürünlere  Yönelik  Pazarlama  Stratejileri,  T.C.  Türk  Patent  Enstitüsü
               Markalar Dairesi Başkanlığı, Uzmanlık Tezi. Ankara.
                     Dogan, B., Gokovali, U. (2012). Geographical indications: the aspects of rural development and marketing through
               the traditional products. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 62, 761-765.
                     DOKA,  (2019).  Doğu  Karadeniz  Coğrafi  İşaret  Stratejisi  Araştırma  Raporu  ve  2020-2022  Eylem  Planı,
               https://www.kalkinmakutuphanesi.gov.tr/dokuman/dogu-karadeniz-cografi-isaret-stratejisi-arastirma-raporu-ve-2020-
               2022-eylem-plani/1474
                     Doğan, B. (2015). COĞRAFİ İŞARET KORUMASININ GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELER İÇİN ÖNEMİ. Social Sciences, 10(2),
               58-75.
                     Doğanlı, B. (2020) Coğrafi İşaret, Markalaşma Ve Kırsal Turizm İlişkileri. İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi, 3(2), 525-
               541.
                     FAO, (2018). The Food and Agriculture Organization. (FAO)http://www.fao.org/faostat/en/#data/QC/visualize
                     Güneroğlu,  N.,  Bekar,  M.  (2017).  Dönüşüm  ve  Kimlik  Kavramı:  Trabzon  Örneği.  Kastamonu  Üniversitesi  Orman
               Fakültesi Dergisi, 17(4), 580-593
                     Iğdır             Tarımsal              Yatırım             Rehberi              2019,
               https://www.tarimorman.gov.tr/SGB/TARYAT/Belgeler/il_yatirim_rehberleri/igdir.pdf
                     Kan,  M.  (2011).  Yerel  Düzeyde  Ekonomik  Kalkınmada  Coğrafi  İşaretlerin  Kullanımı  ve  Etkisi:  Akşehir  Kirazı
               Araştırması, Doktora Tezi.
                     Kan, M., Gülbuçuk, B. Küçükçongar, M. (2012). Coğrafi İşaretlerin Kırsal Turizmde Kullanılma Olanakları. Kmü Sosyal
               Ve Ekonomı K Araştırmalar Dergı Si. 14 (22),
                     Keleş, Ruşen (2005), “Kent Ve Kültür Üzerine”, Mülkiye Dergisi, 29(246): 9-18.
                     Orhan,  A.  (2010).  Yerel  Değerlerin  Turizm  Ürününe  Dönüştürülmesinde"  Coğrafi  İşaretlerin"  Kullanımı:  İzmit
               Pişmaniyesi Örneği. Anatolia: Turizm Arastirmalari Dergisi, 21(2).
                     Passeri,  S., (2006).  International  Legal Protection  Of Geographical  Indications: European And  Asian Experiences,
               Ecap Iı, Thailand, 21 April 2006.
                     Schneider Kelemci, Gülpınar Ve Ceritoğlu, A. Bahar (2010). “Yöresel Ürün İmajının Tüketici Satınalma Davranışı Ve
               Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkisi- İstanbul İlinde Bir Uygulama”, Pazarlama Ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi,
               6, 29-52
                     Şahin, G., (2013). Coğrafi İşaretlerin Önemi Ve Vize (Kırklareli)’ Nin Coğrafi İşaretleri. Pamukkale Üniversitesi Sosyal
               Bilimler Enstitüsü Dergisi 15, 23-37.
                     Servet,  H.,  Yayla,  N.,  Çeviş,  İ.  (2020).  Coğrafi  İşaretli  Ürünlerin  İhracata  Dayalı  Kalkınma  Potansiyeli:  Denizli
               Örneği. Ege Coğrafya Dergisi, 29(1), 107-123.
                     ŞentürK,  B.  (2011),  “Coğrafi  İşaretlerin  Ekonomik  Etkileri:  Mikro  ve  Makro  Açıdan  Bir  Değerlendirme”,  Muğla
               Üniversitesi, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
                     Tepe,  S.  (2008),  Coğrafi  İşaretlerin  Ekonomik  Etkileri,  T.C.  Türk  Patent  Enstitüsü  Markalar  Dairesi  Başkanlığı,
               Uzmanlık Tezi.
                     TÜBİVES, 2021. http://www.tubives.com/ (erişim 19.01.2021)
                     Türk    Patent,   2020.   Coğrafi   İşaret   Ve    Geleneksel   Ürün    Adı    Broşürü.
               https://www.turkpatent.gov.tr/TURKPATENT/resources/temp/D03D0436-30EA-42A9-9186-496221F2BE0D.pdf
                     Polat, E. (2017). Turizm ve Coğrafi Işaretleme: Balikesir Örneği. Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar
               Dergisi, 1(1), 17-31.
                     TÜİK,2020 https://data.tuik.gov.tr/Kategori/GetKategori?p=tarim-111&dil=1
                     TÜİK,2021a. Örtü altı tarım alanı. https://cip.tuik.gov.tr/# (erişim 24.01.2021).







      46
   45   46   47   48   49   50   51   52