Üye İlişkileri ve Şikayetleri Ele Alma Politikamız
Üye İlişkileri ve Şikayetleri Ele Alma Politikamız
Iğdır TSO olarak, tüm başarımızın üye memnuniyetinden geçtiğinin bilinci içerisindeyiz. Bu nedenle;
- Üye ihtiyaç ve beklentilerine anında cevap verecek,
- Üyelerimize kendilerini ve işlerini geliştirebilmeleri için eğitimler ve etkinlikler düzenleyecek,
- Odanın sürekli gelişimi için, üye öneri, talep ve şikayetlerine uygun çalışmalar yapacak,
- Girişimcilik başta olmak üzere üye işyerlerinde sürekliliğin sağlanması, ilimize değer sağlaması ve istihdamın arttırılması için gerekli çalışmalar yapacak,
- İhracat hacminin artmasına yönelik, yurt içi ve yurt dışı etkinlikler planlayacağız