ODAMIZDAN BİR EĞİTİM DAHA…
Tarih; 2019.07.01
Odamız yönetim kurulu başkanı Kamil Arslan Yapmış olduğu açıklamada SERKA destekli E-Ticaret ile üyelerimiz Dünyaya açılıyor projesi kapsamında 10-14 haziran 1. Grup ,17/21 haziran 2. Grup olarak E-ticaret eğitimleri odamızca üyelerimize verilmiştir. Bu projenin devamı niteliğinde olan 01/02/ temmuz tarihlerinde yine odamız ev sahipliğinde yapılacak olan Yeni nesil satış ve reklam ,Nöro pazarlama, algı yönetimi,subliminal mesajlar konulu eğitimleri ücretsiz olup tüm üyelerimiz davetlidir.
Nöro Pazarlama (Neuromarketing) insan beynindeki satın alma algısını baştan sona inceleyerek ortaya çıkan sonuçlardan bir pazarlama stratejisi geliştirme tekniğine denir. Bu tekniğini daha geniş şekilde ele alacak olursak tüketici davranışlarını anlamaya bu davranışların oluşmasındaki psikolojik ya da sosyal nedenleri araştırmaya, reklamcılar ve hedef kitleye en uygun satın alma koşullarını keşfetmeye, tüm bunların oluşumunda tüketici yani hedef kitlesinin hangi davranışla hangi düşünceyle hareket ettiğini araştırmaya yönelik yapılan çalışmalar şeklinde ifade edebileceğini belirten Arslan, Nöro pazarlama dünyaya hızlı bir şekilde yayılıyor. Tüm dünya markaları tarafında kullanılan bu yönteminsan davranışları üzerinde içgörü kazandırıyor ve bu da markaların vermek istedikleri mesajı düzeltmelerine ve hedef kitlenin dikkatini daha çok çekmek için çalışmalar yapmasına fırsat veriyor. Bu pazarlama tekniği pazarlamacıların hedef kitleye daha fazla ulaşabilmeleri için hem pratik hem de teknik bir yol kazandırıyor.
Subliminal mesaj ise en özet haliyle “kişininin bilinçaltına gönderilen gizli mesaj olarak” ifade edilebilir. Beş duyuya yönelik olarak hazırlanabilen ilk başta fark edemediğimiz, normal algı limitimizin çok altında kalan ve doğrudan bilinçaltımızı etkileyen, bir objenin içine gömülü olarak tasarlanmış mesaj veya işarettir. Subliminal mesaj ya da bilinçaltı mesaj, doğrudan insan kararlarını etkilediği düşünüldüğü için özellikle işitsel ve görsel olarak propaganda ve pazarlama alanında kullanılıyor.Algı, markanızın dışında kalan dünyanın, markanız hakkınızda söylediklerinin, başkaları tarafından nasıl yorumlandığını anlama durumu iken, İtibar Yönetimi ise; dış dünyadaki tüm algılar birleşkesinin marka lehinde yönetilmesidir.Pazarlama faaliyetlerinde başarılı olan firmaların çoğunlukla subliminal reklam yapmasındaki ana amaç da budur. Yani kendi markasını, müşterinin daha duygusal olan sağ beyninde bilinçaltına empoze edip ihtiyaç halinde karar sıralamasında bilinçsiz olarak öne geçmektir.Pazarlamada doğru bir algı yönetimi ile müşterinin gözlerle değil, bilinçaltı ile görmesi hedeflenirse, doğru satış rakamlarını yakalamak asla zor olmayacaktır. Yukarıda da bahsettiğim gibi, pazarlama ve satış sonrası ürünle ilgili geri bildirimlerin doğru değerlendirilmesi, düzenli olarak dış sese kulak verilmesi ve doğru iletişim ile de doğru bir itibar yönetiminde istenilen hedefe ulaşmak su götürmez bir gerçektir.Bu bağlamda;
Eğitime katılmak isteyen üyelerimizin (0476)2278242-25 nolu telefondan Ayfer hanıma kayıt yaptırmaları gerekmektedir. Dedi