Odamız yönetim kurulu Başkanı Kamil Arslan yapmış olduğu açıklamada; üye odaklı hizmet anlayışımıza bir hizmeti daha ekleyerek Covit -19 sürecinde üyelerimizin daha güvenli hizmet almaları yönünde elimizden geleni yapıyoruz.
Elektronik Belge Dağıtım Sistemi, Odamızda hayata geçirilmiş olup, Üyelerimiz diledikleri yerden 7/24 e-imzalı belge talep ederek dakikalar içinde sistem üzerinden e-imzalı belgelerini almakla beraber aidat sorgulaması ve ödemesi yapılabilecektir.
Sisteme sadece firma yetkilileri kayıt olabilmektedir ayrıca firma yetkilisinin cep telefonu numarası TOBB.net sisteminde kayıtlı olmalıdır. Onay kodunuz sms ile ulaştırılacaktır. Kayıt işlemi bir defaya mahsus olmakla birlikte,sisteme giriş işlemi kayıt anında belirttiğiniz e-posta adresi ve şifrenizle giriş yapılabilecektir.
Kayıt anında yapılan doğrulama ile cep numarası seçimi boş veya gelen numara yanlış ise bilgileri https://www.igdirtso.org.tr/uye-bilgi-guncelleme-formu ile güncellemeniz yada Odamız ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
Tüm kayıt ve işlem adımlarının anlatıldığı yardım dokümanı tarafınıza ekte sunulmuştur.dedi.
E-Belge Sisteme gitmek için TIKLAYIN
Hızlı Aidat Ödeme için TIKLAYINIZ
Saygılarımızla,
Bilgi kaydı (Yetkili GSM ekleme vb.) İletişim İçin:
Azer Utancak
Muamelat işleri Görevlisi
0476 227 82 42 -100
igdirtso@tobb.org.tr
Ayfer Çam
Sanayi sicil memuru
0476 227 82 42-112
igdirtso@tobb.org.tr
Aidat Bilgileri İle İlgili İletişim İçin:
Tuğrul Kürşat Aras
Ticaret sicil müdürü
igdirtso@tobb.org.tr
0476 227 82 42-106
Hülya Tutuk
Ticaret sicil memuru
0476 227 82 42 -109
igdirtso@tobb.org.tr
DOSYALAR / BELGELER
EBDS Yardım Dokümanıİndir